نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری (KMPlayer 3.0.0.1439 )

به طور حتم یکی از زمینه های نرم افزاری که شرکت های زیادی در آن با هم در رقابت هستند، تولید نرم افزارهای پخش صوت و تصویر می باشد که یکی از نیازهای مهم کاربران هم می باشد و همیشه باید کامل ترین امکانات و کدک های پخش را در نظر بگیرند تا کاربران بین این رقابت های تنگاتنگ بهترین را برگزینند و از آن بهره ببرند.

یکی از نرم افزارهایی که به تازگی از محبوبیت خاصی میان کاربران برخودار شده است، محصولی قوی، سبک و نسبتا کم حجم از شرکتی کره ای است به نام KMPlayer که واقعا در زمینه پخش صوت و تصویر بی نظیر است و رقیبانی همچون Winamp و JetAudio را پشت سر گذاشته است. این برنامه حرفه ای اکثر فرمت های متنوع صوتی تصویری همچون VCD، DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, و QuickTimeرا پشتیبانی می نماید و با استفاده از کدک های داخلی موجود در داخل نرم افزار بدون هیچ مشکلی توانایی پخش تمامی فایل ها را داراست. همچنین نرم افزار kmplayer به شما امکان کپچر صدا و تصویر را از روی فایل های مالتی مدیا می دهد.

http://kusoart.com/wp-content/gallery/20090108/kmplayer_beta_thumb6.jpg

ویژگی های کلیدی نرم افزار KMPlayer 3.0.0.1439

  • قابلیت پخش انواع فایل های صوتی تصویری همچون avi, mkv, mov, mp4, 3gp, ogg theora, ogm, rmvb mpeg1/2, vob, wmv, dvr-ms , ASF,OGG,MP3,AAC,MPEG PS,MPEG
  • پشتیبانی از آلبوم های صوتی فشرده (Zip & Rar)
  • قابلیت نمایش توضیحات مربوص به هر فایل از جمله نام خواننده، آلبوم و ... با پشتیبانی از یونیکد
  • قابلیت پخش فایل های تصویری Google Video (GVI), Flash Video (FLV), Nullsoft Streaming Video (NSV), PMP
  • قابلیت پخش فایل های مخصوص نرم افزارهای Real Player و Quick Time با بهره گری از decoder های مربوطه و ...
:: موضوعات مرتبط: معرفي، ،
:: برچسب‌ها: نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری, KMPlayer 3, 0, 0, 1439, Winamp,
نویسنده : Mehr
فیلم مستند هیولای رودخانه( River Monsters Season 1 )

 

 

River.jpg


برترین مستند ماهی گیری دنیا با کیفیت فوق العاده HD


یک مرد توسط یک ماهی بلعده شده است....بدن زنده یک مرد از درون خورده شده است...
اینها اخبار وحشتناکی هستند که به گوش میرسد..جرمی وید شخصی است که به تعقیب این قاتلان بدنام می پردازد تا حقایق را کشف کند..جرمی وید یکماهی گیر فوق العاده ایست که برای شکار
ماهیان آب شیرین از طعم گوشت انسان استفاده می کند.این مستند همراه با لحظات هیجان انگیز و کارهای ماجراجویانه و اسرار آمیز می باشد.تعقیب موجوداتی که در این آبهای تاریک وجود دارند و نبرد آنها با انسان به زیبایی این فیلم افزوده است...پس با جرمی وید همراه میشویم و شکار این هیولای رودخانه ای را مشاهده میکنیم این سری مستند برای شما آماده کرده ایم فصل 1 از مجموعه ( هیولای رودخانه ) است.این مستند توسط شبکه ی دیسکاوری تهیه شده است.
فصل اول شامل 7 قسمت است که در زیر به شرح خلاصه ای از آنها پرداخته ایم:

 

قسمت 1 (پرانا)
در سال 1976 اتوبوسی در آمازون سقوط کرد و 39 نفر کشته شدند..در زمانی که امدادگران برخی از این اجساد را بیرون آوردند آنها شاهد حمله پیرانا به اجساد بودند و فقط اجساد توسط لباسشان قابل شناسایی بودند.جرمی وید با کمک بازماندگان و شاهدان عینی سعی در ردیابی این هیولای رودخانه ای دارند..وی به ما نشان میدهد که چرا پیرانا برای انسان یک کابوس است
قسمت 2  (گربه ماهی قاتل)
دو سال پیش جرمی وید در رودخانه خائن کالی در ارتفاعات کوه ها ی شمال هند ، مادر تمام وحشت های ماهیگیران و ترس آنها از آبهای شیرین را کشف کرد..وی یک گربه ماهی فوق العاده بزرگ آب های شیرین به یک آدمخوار تبدیل شده بود، پیدا کرد.جرمی به هیمالیا بازگشت تا حقایق این موضوع را روشن کند.
قسمت 3 (سگ ماهی تمساحی)
در عمق رودخانه ای یک هیولا با اعتبار شیطانی وجود دارد.این موجود به خاطر حملات وحشیانه اش به انسان سرزنش می شود.این جانور به شومی یک کوسه و به بزرگی یک تمساح است..مقامات خواستار نابودی این هیولا هستند ولی به این سادگی نیست.ماهیگیر حرفه ای ما، جرمی وید به تگزاس رفته است تا واقعیت هایی را در پس بدنامی این حیوان کشف کند.وی با کمک متخصصان و با عقل خود راه های جدیدی برای فاش کردن حقایق در مورد سگ ماهی تمساحی می یابد.
قسمت 4 ( اروپایی MANEATER)
گزارش ها تکان دهنده از حمله به یک شناگر در نزدیک دریاچه در برلین نقطه شروع برای مطالعه  جدی شد.وید به آلمان سفر میکند جایی که محل ملاقات وی با قربانیان این جانور است.پوزه های این حیوان در طی 700سال به طور مرتب به سطح این دریاچه می آمدند.پس با وید به کشف حقایق بشتر همراه می شویم
قسمت 5( قاتلان آمازون)
در تاریکترین جاهای رودخانه آمازون هیولایی زندگی میکند.در افسانه های از آن به عنوان ماهی شیطانی بزرگ یاد کرده اند.از انسان بلندتر است.در مقیاس های مختلف شکارش را میپوشاند و با زبان  استخوانی اش آن را له میکند.جرمی وید یک بار با این حیوان مواجه شده است و دوست دارد بار دوم نیز بیرون بیاید
قسمت 6 (گوشت خواران آمازون)
 یک مرد توسط یک ماهی بلعده شده است....بدن زنده یک مرد از درون خورده شده است...جرمی وید  که به تعقیب این قاتلان بدنام می پردازد تا حقایق را کشف کند.این موجودات وحشتناک هیولاهای آمازون هستند
قسمت 7 (کوسه آب شیرین)
هیچ ماهی به تروریست بودن کوسه نیست.کوسه جانوری سیری ناپذیر و دارای خشنوت بی انتهاست.آیا این جانوران فقط به اقیانوس های محدود می شوند؟کارشناس ماهیگیری (جرمی وید ) به بررسی این موضوع می پردازد که آیا امکان دارد کوسه ها در آبهای شیرین زندگی کنند و چگونه به سلطنت خود در این آبها ادامه می دهند؟؟

با این توضیحات شما را به دیدن این مجموعه فوق العاده هیجانی دعوت میکنیم..

:: موضوعات مرتبط: معرفي، ،
:: برچسب‌ها: فیلم مستند هیولای رودخانه, River Monsters Season 1,
نویسنده : Mehr
مجموعه تصاوير شگفت انگیز از گل ها( Wonderful Flowers Wallpapers )


Wonderful_Flowers_Wallpapers.jpgاين بار براي شما عزيزان مجموعه تصاوير فوق العاده زيبا و شگفت انگیز از گل ها را آماده کرده ايم.اين تصاوير از کيفيت بالاي برخوردار بوده و اين تصاوير در سايز1200*1600 پيکسل تهيه شده است.اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 75 عکس با فرمت JPG میباشد که  در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم.با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد.

 

:: موضوعات مرتبط: معرفي، ،
:: برچسب‌ها: مجموعه تصاوير شگفت انگیز از گل ها, Wonderful Flowers Wallpapers,
نویسنده : Mehr
تم سیاه و قرمز ویندوز ویستا(Vista Dark And Red Theme )

ویندوز ویستا جدیدترین سیستم عامل شرکت مایکروسافت دارای 7 نسخه است که نسخه نهایی که تمامی امکانات در آن گنجانده شده است نسخه ULTIMATE است. یکی از امکانات جدید گرافیکی این سیستم عامل قابلیت AERO در تنظیمات گرافیکی ویندوز ویستا است که باعث میشود پنجره های ویندوز حالت شیشه ای به خود بگیرند. در این مطلب برای شما یک تم قرمز و سیاه آماده کرده ایم که با ترکیب رنگی کاملا شیک ظاهر ویستا ی شما را فوق العاده زیبا میکند. البته قابلیت AERO حتما باید از طرف آداپتور گرافیکی شما پشتیبانی شود. این تم ویستا قابلیت نصب بر روی سرویس پک1 ویندوز ویستا را نیز دارد.برای نصب آسان لطفا فایل readme.txt داخل هر پوشه را مطالعه فرمایید. امیدواریم از دانلود رایگان این تم لذت ببرید.

 

 

http://a.images.blip.tv/Georgegoodwater9183-WINDOWS7ULTIMATEACTIVATE7LOADER15480.jpg

 

:: موضوعات مرتبط: معرفي، ،
:: برچسب‌ها: تم سیاه و قرمز ویندوز ویستا, Vista Dark And Red Theme,
نویسنده : Mehr
مستند مثلث برمودا BBC - The Bermuda Triangle

 

 

http://www.mihandownload.com/ali/bbc%20the%20bermuda%20triangle%20(1998)%20DVDRip%5BWww.MihanDownload.com%5D.jpg


فرمت : AVI
کیفیت : DivX5 - 1684Kbps | 25.000fps | MP3 - 192Kbps
حجم : 690MB
زمان : 00:51:09
موضوع : مستند
زبان : انگلیسی
زیر نویس : یافت نشد
مثلث برمودا بر روی بخشی از اقیانوس اطلس در سواحل جنوب شرقی آمریکا واقع است. راس آن نزدیک برمودا و قسمت انحنای آن از سمت پایین فلوریدا گسترش یافته و از پورتوریکو گذشته، به طرف جنوب و شرق منحرف شده و از میان دریای سارگاسو عبور کرده و دوباره به طرف برمودا برگشته‌است. طول جغرافیایی در قسمت غرب مثلث برمودا ۸۰ درجه‌است، بر روی خطی که شمال حقیقی و شمال مغناطیسی بر یکدیگر منطبق می‌گردند. در این نقطه هیچ انحرافی در قطب نما محاسبه نمی‌شود.
وینسنت گادیس که مثلث برمودا را نامگذاری کرده، آن را به صورت زیر توصیف می‌کند: «یک خط از فلوریدا تا برمودا، دیگری از برمودا تا پورتویکو می‌گذرد و سومین خط از میان باهاما به فلوریدا بر می‌گردد.»
مثلث برمودا نامش را در نتیجه ناپدید شدن ۶ هواپیمای نیروی دریایی همراه با تمام سرنشینان آنها در پنجم دسامبر ۱۹۴۵ کسب کرد. ۵ فروند از این هواپیماها به دنبال اجرای ماموریتی عادی و آموزشی، در منطقه مثلث، پرواز می‌کردند که با ارسال پیامهایی عجیبی درخواست کمک کردند. هواپیمای ششم برای انجام عملیات نجات، به هوا برخاست که هر شش هواپیما به طرز فوق‌العاده مشکوکی مفقود شدند.

آخرین پیامهای مخابره شده آنها با برج مراقبت حاکی از وضعیت غیر عادی، عدم روئیت خشکی، از کار افتادن قطب نماها یا چرخش سریع عقربه آنها و اطمینان نداشتن از موقعیتشان بود. این در حالی بود که شرایط جوی برای پرواز مساعد بود و خلبانان و دیگر سرنشینان افرادی با تجربه و ورزیده بودند. با وجود مدتها جستجو هیچ اثری از قطعه شکسته، لکه روغن، آثاری از اجسام شناور، خدمه یا تجمع مشکوکی از کوسه‌ها دیده نشد. هیچ حادثه‌ای چه قبل و چه بعد از آن، تا این حد حیرت‌آورتر از ناپدید شدن دسته جمعی هواپیماهای مذکور نبوده‌است. در حوادثی مشابه در این منطقه قایقها و کشتیهایی مفقود شده‌اند (قربانیان مثلث برمودا)، در برخی موارد هم فقط خدمه و سرنشینان ناپدید گشته‌اند.


:: موضوعات مرتبط: معرفي، ،
:: برچسب‌ها: BBC - The Bermuda Triangle, مستند مثلث برمودا,
نویسنده : Mehr