دانلود Call of Duty Modern Warfare 3 جنگ های مدرن 3 در ندای وظیفه 8


بالاخره پس از مدت ها انتظار Activision سومین سری از بازی های جنگ های مدرن در ندای وظیفه را ارائه کرد. این نسخه به عنوان هشتمین نسخه از سری بازی های جنگی Call Of Duty مطرح است احتمالا بازهم خواهد توانست رکورد فروش را در طول مدت زمان مشخص جا به جا کند. با توجه به این که Battlefield 3 نتوانست رکورد فروش نسخه قبلی Call Of Duty را جا به جا کند حالا باید ببنیم Modern Warfare 3 آیا می تواند مانند نسخه های قبلی اش محبوب تر از گذشته در میان کاربران مطرح شود یا خیر؟ Call of Duty: Modern Warfare 3 با توجه به این که در ادامه داستان جنگ های مدرن 1 و 2 ارائه شده و همان جنگ اصلی میان دو کشور آمریکا و روسیه را دنبال می کند احتمالا با افزایش کیفیت گرافیکی که با خود به همراه می آورد جز محبوب ترین بازی های سال 2011 میلادی خواهد بود. استفاده از اسلحه های مدرن و طبیعی ، انفجار های بسیار نزدیک به واقعیت با تخریب پذیری بالای محل ها ، حرکات طبیعی سربازها و افزایش هوش مصنوعی دشمن در مقابل کاربر از نکات مهمی هستند که این نسخه از ندای وظیفه به کاربرانش هدیه می دهد. گرافیک به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده ، به طوری که در طول انجام بازی کاربر احساس خواهد کرد که واقعا در یک جنگ مدرن قرار دارد ؛ همه کاراکتر طوری طراحی و شبیه سازی شده اند که کاربر نهایت هیجان و استرس را تجربه نماید. کاراکترهایی که در دو نسخه قبلی Modern Warfare قرار داشته اند با به این نسخه از بازی قدم گذاشته اند ؛ این بازگشت کاراکترها که شامل اکثر فرمانده ها و جاسوس ها نیز می شود به کاربرانی که دو نسخه قبلی را تجربه کرده اند هیجانی دو چندان خواهد بخشید. البته برای ما کاربران ایرانی که Battlefield 3 را به عنوان یک بازی ضد ایرانی تحریم نمودیم مطمئنا تجربه Call of Duty: Modern Warfare 3 جذاب تر از گذشته هم خواهد بود. شما کاربران عزیز سایت آسان دانلود می توانید نسخه کامل این بازی سراسر هیجان را دانلود و پس از نصب آن از تجربه یک جنگ واقعی در سیستم رایانه ای خود نهایت لذت را ببرید.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،
:: برچسب‌ها: دانلود,
نویسنده : Mehr
تبدیل و تغییر فرمت های بیش از 400 فرمت تصویری با XnView v1.98.4 Full

 

اغلب کاربران کامپیوتر گاهاً نیاز به اعمال تغییرات به روی تصاویر موجود در گالری های شخصی خود را داشته و اکثرا به دنبال نرم افزار هایی با محیط کاربری بسیار ساده بوده تا در سریع ترین زمان ممکن و بدون کوچکترین درد سری تغییرات دلخواه خود را به روی تصاویر اعمال نمایند. نرم افزار XnView  نرم افزاری برای مشاهده و تبدیل فرمت های مختلف فایل های گرافیکی است که این نرم افزار از بیش از 400 فرمت گرافیکی پشتیبانی نموده و به راحتی قادر به مرور کلیه فایل های تصویری و نیز صوتی موجود در هر نقطه از کامیوتر می باشد. این نرم افزار به غیر از ویندوز نسخه هایی جهت MacOS X, Linux x86, Linux ppc, FreeBSD x86, OpenBSD x86, NetBSD x86, Solaris sparc, Solaris x86 و ... نیز دارد. XnView دارای امکانات مختلفی چون تغییر سایز تصاویر، كنترل رنگ بندی و نور، تغییر تعداد رنگ های یك عكس، قابلیت به كار بردن فیلتر های مختلف همراه با افكت های تصویری جالب، تبدیل دسته جمعی تصاویر، عكس گرفتن از محیط كار سیستم عامل و ... می باشد.

...

 

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،
:: برچسب‌ها: دانلود,
نویسنده : Mehr
نرم افزاری کارآمد برای اجرای فیلم ها Zoom Player Home Max v8.0 Final

 

شاید کمتر کاربری باشد که از نرم افزار Zoom Player برای اجرای فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کند اما این دلیلی بر عدم وجود قابلیت های کلیدی در این نرم افزار نیست و بالعکس این نرم افزار دارای قابلیت های بسیار مهمی است که هریک از آن ها می تواند یک کاربر را متقاعد سازد تا از آن استفاده کند. محیط کاربری ساده اما بسیار جذابی که کمک می کند کاربران مبتدی به سادگی به تمامی قسمت های مختلف نرم افزار دسترسی پیدا کنند یکی از مهم ترین خصوصیاتی است که در این نرم افزار تعریف شده است. پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری مورد دومی است که کاربران دقت زیادی به آن دارند چراکه بسیاری معتقدند که تنها استفاده از نرم افزاری که بتواند تمامی فرمت ها را اجرا کند کافی است.
Zoom Player قادر است تا دی وی دی های فیلم را با بهترین و بالاترین کیفیت ممکن اجرا کند تا علاوه بر اجرای فرمت های معمول کاربران بتوانند از این نرم افزار به عنوان یک دی وی دی پلیرهم از استفاده نمایند.
قابلیت ارتباط با انواع موبایل ها ، فلش دیسک ها و سیستم های صوتی و تصویری برای اجرای فایل های چند رسانه ای ، اجرای فایل های چند رسانه ای آنلاین و حجم پائین در کنار اجرای سریع از دیگر خصوصیات این ابزار به شمار می روند. Zoom Player سه نسخه دارد که نسخه Home Max کامل ترین نسخه بوده که تمامی قابلیت ها را در بر می گیرد. آخرین نسخه را می توانید به راحتی دریافت کرده و از امکان فوق العاده آن استفاده نمائید.

...

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،
:: برچسب‌ها: دانلود,
نویسنده : Mehr
نرم افزاری جدید برای رایت لوح های فشرده Roxio Burn v1.8.38.5 Retail

با سلام به خدمت شما دوستان خوبم

بعد از اينكه رتبه ي ما تو گوگل از 3 به 2 افت كرد تلاشمون بر اين شد تا رنك رفته رو برگردونيم و اين امر امروز محقق شد و ما بعد از كلي تلاش و به روز رساني مستمر با ياري خدا و شما دوستان تونستيم به رنك سه برگرديم اميد است كه اين رنك پايدار باشد و همچنين شاهد پيشرفت شما دوستان خوبم هم باشيم.

 

Roxio یکی از شرکت هایی است که در این چند ساله اخیر توانسته با ارائه نرم افزارهای قدرتمند در زمینه های مختلف خود را مطرح سازد. یکی از انواع محصولاتی که این شرکت تولید می کند ابزارهایی هستند که برای کپی اطلاعات برروی انواع لوح های فشرده به کار می روند. Roxio Creator معروفترین نرم افزاری است که این شرکت ارائه کرده و آنقدر هم موفق بوده که معمولا یک نسخه از این ابزار برروی انواع لپ تاپ های با برند های مختلف نصب شده و یا این که به صورت یک نرم افزار جداگانه ارائه می گردد. شاید مهم ترین ایرادی که بتوان به Nero گرفت همین است که سازگاری کاملی با لپ تاپ ها بابت رایت فایل ها ندارد اما Roxio با رایترها بسیار سازگار است.
 

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،
:: برچسب‌ها: نرم افزار, كپي رايت, نرم افزاری جدید برای رایت لوح های فشرده Roxio Burn v1, 8, 38, 5 Retail,
نویسنده : Mehr
دانلود سریال مختار نامه
:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،
:: برچسب‌ها: دانلود سريال مختارنامه, مختارنامه, سريال, دانلود تمامي قسمت هاي مختارنامه,
نویسنده : Mehr