کشف ویروس جدید برای گوشی‌های آندرویدی

کشف ویروس جدید برای گوشی‌های آندرویدی

به تازگی ویروسی با نام Avigilante شناسایی شده که گوشی‌های مبتنی بر پلت‌فرم آندروید را هدف گرفته و اطلاعات شخصی کاربران را سرقت می‌کند.

کاربرانی که نرم‌افزار Walkinwat را دانلود کرده اند باعث ارسال پیامک‌های آلوده به افراد در لیست خود شده‌اند. Walkinwat نسخه رایگان نرم‌افزار Walk and Text است که با قیمت 54/1 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار با قابلیت قدم زدن و تایپ پیامک، این امکان را فراهم می‌کند که دوربین دستگاه همزمان روشن شده و کاربر همه اطراف را در صفحه نمایش گوشی ببیند.
نسخه تروژان این نرم‌افزار فقط به شکل غیررسمی از طریق وب‌سایت‌های به اشتراک گذاری فایل در دسترس است.
این پلت‌فرم به کاربران امکان می‌دهد که از هر جایی نرم‌افزار دانلود و نصب کنند و از دست آسیب‌پذیری‌هایی که سازندگان و اپراتورها تعیین کرده‌اند رهایی یابند، اما کاربران نمی‌توانند تصور کنند هر چیزی که دانلود می‌کنند خطری دستگاه آنها را تهدید نمی‌کند. آخرین نسخه تروژان‌های آندرویدی همانند DroidDream این نیاز را به وجود می‌آورد که کاربران از گوشی خود بیشتر مراقبت کنند. اوایل سال جاری گوگل 50 نرم افزار آلوده را که باعث آلودگی هزاران دستگاه گوشی شده بود از فروشگاه نرم‌افزاریApp Market حذف کرد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: Avigilante, سرقت اطلاعات شخصی کاربران, نرم‌افزار Walkinwat, نرم‌افزار با قابلیت قدم زدن و تایپ پیامک, Walk and Text, ,
نویسنده : Mehr
ساخت نرم‌افزار كنترل پیامك‌های كودكان

 

 

ساخت نرم‌افزار كنترل پیامك‌های كودكان

شركت مای فون نیوزیلند اقدام به طراحی نرم‌افزاری كرده است كه به والدین این امكان را می‌دهد كه پیامك‌ها و تلفن‌های همراه كودكان خود را كنترل كنند. این نرم افزار به دنبال درخواست‌های بسیاری از مردم برای كنترل تلفن‌های همراه كودكان خود در این كشور تولید شده است كه می‌تواند از آسیب‌های احتمالی آن جلوگیری كند.

بر اساس این گزارش، این نرم‌افزار همچنین این قابلیت را دارد كه شماره‌هایی كه قصد آزار و اذیت كودكان را دارند بلوكه كند و حتی به والدین این امكان را می‌دهد كه از مكان حضور كودكان خود آگاه شوند.

 

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: ساخت نرم‌افزار كنترل پیامك‌های كودكان,
نویسنده : Mehr
تایپ در ویندوز همانند موبایل

تایپ در ویندوز همانند موبایل
 

تا به حال دقت كرده‌اید كه عده زیادی تایپ مطلب در گوشی موبایلشان را بسیار سریع‌تر از كیبورد كامل كامپیوتر انجام می‌دهند؟ یكی از مهم‌ترین دلایل این موضوع، استفاده مردم از قابلیتی در گوشی‌های موبایل به نام پیشنهاد لغت است. اگر به دنبال این قابلیت در ویندوز بودید، با این ترفند همراه شوید.

برای این كار باید از نرم‌افزاری به نام AI Type استفاده كنیم.این ابزار در تمام ویندوز كار می‌كند و براساس متن موجود، كلمه مناسب را پیشنهاد می‌كند.

نصب این ابزار كار ساده‌ای است، تنها كافی است از نشانی زیر آن را دریافت و نصب كنید.اگر نصب موفقیت‌آمیزی داشتید، این ابزار در System Tray نمایان می‌شود. این ابزار تقریبا در همه واژه‌پردازها كار می‌كند، بجزWindows Live Writer . از این ابزار می‌توان برای زبان‌های دیگری بجز زبان انگلیسی نیز استفاده كرد و دایره لغات آن به بیش از 20 زبان در بخش تنظیمات قابل دسترس است.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: AI Type,
نویسنده : Mehr
پیدا کردن موقعیت IP بر روی نقشه با Wandering IPs 1.5.7 Final

با برنامه Wandering IPs می توانید موقعیت IP مورد نظر خود را روی نقشه پیدا کنید! Wandering IPs تمامی آی پی ها و موقعیت جغرافیایی آنها را که به سیستم شما وصل هستند را کنترل کرده و آنها را برای شما نشان میدهد

Wandering IPs پیدا کردن موقعیت IP بر روی نقشه با Wandering IPs 1.5.7 Final

 مثلا" وقتی شما در حال چت کردن با یک نفر هستید آی پی آن توسط Wandering IPs با استفاده از گزینه Connections Table(که با کلیک راست روی آیکون Wandering IPs در گوشه سیستم) قابل دسترس است حتی میتوانید موقعیت آنها مانند شهر وحتی isp را به شما نمایش دهد.شما این برنامه را میتوانید در بکگراند دسکتاپ خود بصورت سه بعدی قرار داده و تمام بسته هایی را که از سیستم و یا شبکه ردو بدل میشند را ردیابی کنید و به هر کدام از آنها مشکوک شدید فوری موقعیت آنها را ردیابی کنید.

 

 

password پیدا کردن موقعیت IP بر روی نقشه با Wandering IPs 1.5.7 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download پیدا کردن موقعیت IP بر روی نقشه با Wandering IPs 1.5.7 Final لینک دانلود – 1 مگابایت | لینک کمکی

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: پیدا کردن موقعیت, پیدا کردن موقعیت IP, IP, Wandering IPs 1, 5, 7 Final, ,
نویسنده : Mehr
برش سریع و آسان فایل های ویدئویی

یک ابزار کوچک اما کاربردی برای بردین قسمت های دلخواه از فایلهای ویدیویی می باشد . این نرم افزار همان طور که از نامش پیداست ، این کار را با سرعت بالا انجام می دهد و با طراحی ساده خود به کاربرانش این امکان را می دهد تا به سادگی عملیات برش را با موفقیت انجام دهند . پشتیبانی از بیشتر فرمت های رایج تصویری نظیر AVI(Divx ،xDiv) ، MPEG-4 ، mpeg(vcd ،svcd ،dvd ) ، wmv ، asf ، Quick Time ، VOB ، DAT از ویژگی های اساسی این نرم افزار به شمار می رود . پشتیبانی Speed Video Splitter از قطع سازی دسته جمعی فایلها ، یکی دیگر از قابلیت های مهم این برنامه می باشد که با استفاده از آن می توانید فرایند جداسازی را چندین فایل مختلف به طور همزمان و تنها با یک کلیک انجام دهید.

 دانلود 

  • تاریخ اضافه شدن : 1389/11/10
  • قیمت : 25.00 دلار آمریکا (کلیه نرم افزار ها رایگان است و درج قیمت فقط جهت آگاهی میباشد)
  • سیستم عامل : همه سیستم عامل های ویندوز
  • دانلود : 661
  • سایز : 7.32 MB

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Speed Video Splitter :
- ساخت DVD ، VCD و SVCD سازگار به MPEG
- پشتیبانی از فرمت های Windows Media
- پشتیبانی از فرمت محبوب AVI که در برگیرنده DivX می باشد .
- پشتیبانی از فیلم های Quick Time
- پشتیبانی از فیلم های DVD رمزگذاری نشده با فرمت VOB
پشتیبانی از فرمت ویدیویی DAT

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: برش سریع و آسان فایل های ویدئویی, برش فیلم, اصلاح کردن فیلم,
نویسنده : Mehr